Tuesday, November 23, 2010

Formula21 Form Minnettarım

FORMULA21FORM: ben 35 yaşında 5 çocuk annesi bir bayanım ve doğumlardan sonra çok aşırı kilo aldım artık yürümekte zorlanıyordum ve zor nefes alıyordum.ama formula21form ile tanışana kadar 1 yıl düzenli olarak hiç ara vermeden tam 15 kutu kullandım ama şimdi 112 kilodan 65 kiloya düştüm toplam 47 kilo verdim formula 21 ile ama çok memnunum kilo sabitlemeside yaptım ama spor ve rejimle birlikte gitti bu kilolarım tok tutucu özelliği sayesinde hiç canım birşey istemede bol bol meyve tükettim hiç bir şekilde tatlı yada hamur işi yemedim kendi kendime söz vermiştim tek 5 çocuk annesi kadın ben değildim ama herkes ben gibi kilolu değildi neden ben böyleyim çirkinim dedim eşim açısından düşündüm kimse yanında eşini çanta taşımak istemez diye düşündüm eşim çok ünlü bir mühendis toplantılara benimle katılmak zorunda kalıyordu ama şimdi gülerek heryere gidiyoruz artık asla kilo almayacağım bütün kıyafetlerimi baştan aşağı değiştirdim sonuçta kolay değil 47 kilo gitti elveda bir daha gelmesin lütfen formula21form minnettarım .

No comments:

Post a Comment

F1 2010 Season Blog